Grahamka z awokado i pomidorem

KCAL: 282,4  WĘGLOWODANY [g]: 42,6 BIAŁKA [g]: 7,7 TŁUSZCZE [g]: 12,2 SKŁADNIKI: bułki grahamki 70g 1 sztuka awokado 80g pół sztuki pomidory 14g 2 plastry pieprz czarny 2g szczypta sól biała 2g szczypta szczypiorek 8gCzytaj dalej

Sałatka z serem pleśniowym i gruszką

KCAL: 385  WĘGLOWODANY [g]: 35,4 BIAŁKA [g]: 14 TŁUSZCZE [g]: 23,9 SKŁADNIKI: Sałata 50g porcja Pomidor koktajlowy 100g 5 sztuk gruszka 160g średnia sztuka awokado 50g pół sztuki Ser camembert lekki 45g 1/4 opakowania dynia,Czytaj dalej

Energetyczne owsiane naleśniki z owocami

KCAL: 688,4  WĘGLOWODANY [g]: 133 BIAŁKA [g]: 17,5 TŁUSZCZE [g]: 14,4 SKŁADNIKI: płatki owsiane 110g szklanka mleko migdałowe 125g 1/2 szklanki banan 200g 1 mała sztuka kiwi 80g 1 mała sztuka nektarynka 100g 1 sztukaCzytaj dalej

Fit ciasteczka pełnoziarniste

KCAL: 170 (1 ciastko)  WĘGLOWODANY [g]: 19,3 BIAŁKO [g]: 3,3 TŁUSZCZE [g]: 9,9 KCAL: 1700 (10 ciastek) WĘGLOWODANY [g]: 193,3 BIAŁKO [g]: 33,3 TŁUSZCZE [g]: 98,9 SKŁADNIKI NA 10 CIASTEK: mąka pszenna, pełnoziarnista 160g szklankaCzytaj dalej

Sałatka z kurczakiem, mango i awokado

KCAL: 464  WĘGLOWODANY [g]: 45,5 BIAŁKA [g]: 29,4 TŁUSZCZE [g]: 28,6 SKŁADNIKI: sałata masłowa 50g porcja Pomidor 200g 1 duża sztuka ogórek 50g kawałek mango 120g 1/2 sztuki awokado 70g 1/2 sztuki filet z kurczakaCzytaj dalej

Budyń jaglany z jagodami i sezamem

KCAL: 450  WĘGLOWODANY [g]: 76,4 BIAŁKA [g]: 8,6 TŁUSZCZE [g]: 6,7 SKŁADNIKI: kasza jaglana 50g 5 łyżek mleko migdałowe 120g 1/2 szklanki miód pszczeli 5g 1 łyżeczka banan 70g 1/2 małej sztuki czarne jagody 150gCzytaj dalej